Mannen, ik heb een vriendelijke verzoek voor u: alsjeblieft, voor de liefde
Nike Air Max 90 Womens White van alle dingen, ga je papa sneakers uit. Of, als je erop aandringt dat je ze draagt,
Nike Roshe Run Womens heb je een goede reden om dit te doen. Je weet precies wat papa's zijn: simpelweg, ze zijn sneakers die je vader zou dragen. Ze zijn witte sneakers die eruit lijken dat ze schoenen kunnen lopen, hoewel ze zelden gebruikt worden voor de werkelijke lichamelijke activiteit. Ze zijn meestal halfgebonden en goed gedragen; zeldzaam zie je een paar glanzende, gloednieuwe papa sneakers. Steve Jobs droeg hen beroemd, en in Crazy Stupid Love rijdt Ryan Gosling Steve Carrell's papa sneakers over een reling. Ze zijn aangeduid als een stempel van de 'vaderlijke uniform' en 'de koning van geriatrische schoeisel.' Papa's zijn meestal New Balances (of in ieder geval de saaie, functionele White New Balances die beroemd gemaakt worden door de Crazy Stupid Love
www.rojomaatwerk.nl scene) maar andere merken zijn ook ingehaald op het papa sneaker spel. Vorig jaar gaf
Adidas NMD DamenUnder Armor een paar Steph Curry sneakers uit dat het internet direct papa sneakers beschouwde: zelfs met de naam van een populaire basketbalspeler, lijken ze nog steeds onbeschikbaar. Mijn probleem met papa sneakers is niet zozeer hoe ze eruit zien , maar de ideologie achter hen. Wanneer u een paar papa sneakers aanzet, zegt u in wezen: 'Ik kan niet lastig zijn om beter te kijken.' En ongeacht uw persoonlijke gevoelens over papa sneakers, zijn er bepaalde gelegenheden waar het absoluut verboten is om te dragen ze, zoals op een eerste date. (Hier zijn enkele tips om de eerste datum te bewijzen.) Het is vergelijkbaar met het weigeren om kleren te kopen die passen of
www.ceskyrucicky.cz weigeren uw kleding aan te passen.
Je zou kunnen zeggen: 'Dat is een dubbele
Nike Air Max 90 Womens Pink standaard. Wijken vrouwen niet graag op yoga broekjes en Crocs en even onblazende, maar toch
Nike Air Max 2017 Damen comfortabele kleding? Waarom kunnen mannen geen pas krijgen om papa's te dragen?' Wat ik zeg ja, Dat is gedeeltelijk waar. Vrouwen willen graag yoga broek en comfortabele schoenen dragen, maar het is alleen omdat die kleding een welkome afwisseling is van de ongemakkelijke hakken en strakke kleding die we doorheen de geschiedenis hebben gedragen, onder andere om mannen te trekken. Mannen zijn niet aan deze standaard gehouden. 9 keer uit 10, mannen mogen dragen wat ze graag willen, zo graag op en tenminste een paar schoenen aanbrengen die overeenkomen met je outfit. Wanneer het erop komt, moet je de reden waarom je moet sloot je papa sneakers is simpel: omdat je
Adidas Superstar Damen Rosa beter kunt doen. Werkelijk! Ik weet dat je het kan. Er zijn zo veel andere sneakers
Adidas NMD Femme en schoenen daar die beter passen bij je outfit, net zo comfortabel en niet met het impliciete bericht dat je niet kan lastig zijn om af * ck te geven (en niet zoals in een koel ironische manier). Ga bijvoorbeeld naar Zappos en vind iets wat je leuk vindt. Als de schoenen ongemakkelijk zijn, hoor ik Zappos heeft een heel makkelijk retourbeleid. Er zijn veel sneakers daar (deze Nike Hyperdunks zijn bijzonder goed), en je hoeft zelfs niet veel geld op Yeezys uit te halen om een ??paar te vinden die je wilt. Overweeg Stan Smiths! SeaVees! Hel, Converse Allstars of Vans! Er zijn ook non-sneaker schoenen die functioneel en stijlvol zijn, en ze zullen niet allemaal de bank breken. (Voor de referentie zijn dit de 5 paar schoenen die elke man zou moeten
Nike Air Max Classic BW Womens bezitten.) Het valt, dus je moet een paar Clarks laarzen proberen - ze zien er goed
Adidas ZX Flux Femme uit met een flanelknoop-down en jeans die je eigenlijk passen. Voel je alsof je wat bomen wilt hakken of gewoon, wat houtwerk? Probeer wat Frye laarzen.
Dit is maar een korte lijst. Er zijn zoveel mogelijkheden voor schoeisel voor zo veel verschillende soorten stijlen en persoonlijkheden die bestaan ??in die cruciale middelgronden van "niet voor het uitwerken, maar ook niet voor het dragen van een bruiloft." (Hoewel als je naar een bruiloft gaat en je moet een tux dragen, daadwerkelijke tux schoenen dragen.) Maar het kopen van schoenen mag niet een uitdagende taak zijn. Het zou leuk moeten zijn. Natuurlijk, als je van je papa sneakers houdt en ze niet wil opgeven, dan doe je, mijn vriend. Doe je en voel je comfortabel met je eigen stijl, is sexy,
Nike Air Max 2016 Dámské wat je ook draagt. Wat niet sexy is, werpt je handen in de lucht en zegt dat je niet [url=http://www.jessicaadler.se/Nike-Roshe-Run-Dam-c-70_71.html]Nike Roshe Run Dam[/url in de eerste plaats kan proberen om goed uit te kijken. Koop alleen wat je zich kan veroorloven, "adviseert Jackson. "Plan voor de hard-to-get releases en wees bereid om te trillen voor degene die je echt wilt. Wees meer dan blij om andere mensen te helpen, want er gaat rond. 'Jackson is aan het lanceren van een nieuwe conceptruimte in de VAE. "Door het samenwerken met enkele van de meest bekende leiders in de industrie brengen wij een op maat gemaakte herenkapper, selecteer sneaker- en streetwear zendwinkel en speciale koffie onder één dak. We streven ernaar om hier een culturele hub te zijn in de VAE waar u uw kunst, ontwerp en stijl kunt uitdrukken, "zegt de ondernemer.